معرفی و تبلیغات نیاز امروز گردشگری کرمانشاه

معاون گردشگری کشور گفت: استان کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری برخوردار است که امروز باید به خوبی معرفی و تبلیغ شوند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی اصغر شالبافیان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی و سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه در حوزه‌ فعالیت‌های گردشگری به‌ویژه برگزاری جشنواره‌ها و رویدادها اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است که می‌تواند در توسعه گردشگری استان اثرگذار باشد. 

معاون گردشگری کشور افزود: کرمانشاه به لحاظ دارا بودن زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری و اقامتی و پذیرایی و نیز برنامه‌ریزی برای توسعه این حوزه رویکرد مناسب و رضایت بخشی دارد. 

او تصریح کرد: استان از ظرفیت‌های ممتاز و ویژه‌ای در حوزه جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، فرهنگی و...  برخوردار است که در کنار امکانات خوب زیرساختی باید به خوبی معرفی شوند. 

شالبافیان با تاکید بر اینکه معرفی و تبلیغات نیاز امروز گردشگری کرمانشاه است، گفت: تولید محتوا از اقدامات، توسعه تبلیغات، تهیه تیزهای خبری و محتوا محور از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

او افزود: توجه به توسعه گردشگری داخلی و برنامه‌ریزی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به مردم ایران و بهره‌مندی از بازار بزرگ گردشگری داخلی کشور از دیگر اولویت‌های است که در کنار توسعه گردشگری خارجی باید مورد توجه جدی قرار گیرد. 

معاون گردشگری کشور ادامه داد: همچنین رویدادسازی و برندسازی در این حوزه که خاص استان کرمانشاه باشد، یکی دیگر از نیازهای گردشگری استان است که با یک تقویم مشخص بتواند گردشگران را روانه کرمانشاه کند. 

او گفت: در حوزه تبلیغات گردشگری ضعف‌ها و نیازهایی وجود دارد که نیازمند نگاه ویژه‌تر به این مقوله است. 

شالبافیان در خاتمه با بیان اینکه برای رونق گردشگری کرمانشاه از هر اتفاق مثبتی در این حوزه حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: گردشگری به عنوان محور توسعه استان کرمانشاه در کنار حمایت‌های وزارتخانه نیازمند توجه خاص مدیریت ارشد استان و اختصاص اعتبارات استانی مناسب برای معرفی هرچه بیشتر و رویدادسازی در این حوزه است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402082101110
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha